نظر Tayebe Ahmadi برای کتاب موشها و آدمها

موشها و آدمها
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
بسیار عالی بود خیلی خیلی ناراحت شدم که عده ای آرزوها و رویاهاشونو باید با خودشون به دنیای دیگه ببرن وعده ای این دنیا رو ببلعن و بالا بیارنشه میشه همینطور بوده هست و خواهد بود 😥ترجمه عالی بود با تشکر از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.