نظر محمدرضا جوادی برای کتاب بمانم یا بروم

بمانم یا بروم
بورلی استون، میترا نادری
۴.۴(امتیاز ۳۶۶ نفر)
محمدرضا جوادی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتابی درباره تصمیم های سخت زندگی، مخصوصاً در روابط عاطفی و زمانی است که آدم بین ماندن و رفتن گیر می کند. این کتاب بیشتر برای کسیه که توی یک رابطه دچار شک شده و نمی دونه باید ادامه بده یا جدا بشه. نویسنده کمک می کنه آدم فقط با احساسات لحظه ای تصمیم نگیره و چیزهایی مثل احترام، اعتماد، آرامش، نیازهای واقعی و آینده رابطه رو بررسی کنه. نکته خوبش اینه که سوال ها و تمرین هایی داره که باعث میشه آدم صادقانه تر به رابطه خودش نگاه کنه. بعضی جاها واقعاً کمک می کنه بفهمی مشکل قابل حل هست یا فقط داری خودت رو قانع می کنی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟