نظر سیامک بقایی برای کتاب صوتی آخرین نامه‌ی معشوق

آخرین نامه‌ی معشوق
جوجو مویز، متین کریمی
۴(امتیاز ۹۵ نفر)
سیامک بقایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
واقعا بدترین کتاب صوتی بود که تا حالا گوش کردم هم از نظر محتوا هم از نظر خوانش
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟