نظر مریم کاکائی برای کتاب به خودت نگیر

به خودت نگیر
دنیل چیدیاک، حورا شایسته کیا
۴.۸(امتیاز ۱۸۸ نفر)
مریم کاکائی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
از آن کتاب هایی که گاهی تلنگری آرام به آدم می زنند. کمک کرد بعضی چیزها را سبک تر ببینم و کمتر به دل بگیرم. 🤍✨📚
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟