نظر مریم کاکائی برای کتاب ترانسرفینگ واقعیت - جلد دوم: خش خش ستارههای بامدادی

ترانسرفینگ واقعیت - جلد دوم: خش خش ستارههای بامدادی
مریم کاکائی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
جلد دوم نسبت به جلد اول برایم روان تر و قابل فهم تر بود. ایده های کتاب کم کم شکل روشن تری پیدا می کنند و خواننده را به نگاه کردن به زندگی از زاویه ای متفاوت دعوت می کنند. 📖✨
هیچ پاسخی ثبت نشده است.