نظر Ghazal Mirabi برای کتاب تسلیم نشو یومی چانگ!

تسلیم نشو یومی چانگ!
جسیکا کیم، فائزه محمدلو
۴.۸(امتیاز ۸۷ نفر)
Ghazal Mirabi
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتاب خیلی خوبیه و توصیه میکنم که بخونینش مجموعه ای از طنز و هیجان و درس زندگی داشت خودم به صرفه خیلی علاقمند بهش نیستم ولی نخوندش خیلی حیفه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟