نظر A.S برای کتاب دبی عزیز

دبی عزیز
A.S
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
10
من تعداد زیادی از کتابهای مک فادن رو خوندم. این اثر جدیدش رو هم خوندم و به نظر جز ضعیفترین آثارشه. کتابهای فادن داره شبیه هم میشه و به قول یکی از خوانندگان محترم، شخصیت اصلی هرکاری دوست داره میکنه و قسر در میره و در آخر هم انگار حق با اون بوده و کاردرست رو انجام داده! امیدوارم دوستان لذت برده باشند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.