نظر نیلوفر برای کتاب صوتی نامه به کودکی که زاده شد

نامه به کودکی که زاده شد
نیلوفر
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
خیلی قشنگ و عالی بود ولی به شدت غمگین هر چند از روی واقعیت بود و نمیشد پایان دیگه ای براش در نظر داشت بنظرم ارزش ۵ ستاره رو داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.