نظر حامد برای کتاب چهل قانون عشق

چهل قانون عشق
الیف شافاک، علی اکبر قاری نیت
۴.۷(امتیاز ۱۶ نفر)
حامد
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
درود کتاب خوبی بود بد هم نبود. اغرار آمیزه عشق و خیانت خشم و محبت بین بودن و نبودن هست چیزی ک مشخصه عشق خیلی زیبا بیان شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟