نظر mani برای کتاب قانون چاقی: چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم

قانون چاقی: چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم
جیسون فانگ، حمید هاشمی
۴.۵(امتیاز ۵۱۰ نفر)
mani
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
این کتاب زندگی منو نجات داد . من سالها با چاقی درگیر بودم و رژیم های مختلفی رو امتحان می کردم اما هر روز اوضاعم بدتر میشد تا اینکه کتاب قانون چاقی رو خوندم و یه تصمیم بزرگ گرفتم. به خودم گفتم یا میمیرم و از این زندگی نکبت بار خلاص میشم یا هم به آرزوی لاغر شدن میرسم. اینطوری شد که بنده ۳۵ روز غذا نخوردم! اول برای دو هفته برنامه ریزی کردم، اما بعد دو هفته دیدم چقدر سر حالم و گفتم چرا ادامه ندم؟ وزنی که کم کردم فوق العاده بود، ۳۵ کیلو! و من لاغر لاغر شدم و به آرزوی همه ی عمرم رسیدم. در این ۳۵ روز صبح قهوه ی متوسط و آب میخوردم، ظهر آب و مولتی ویتامین و عصر هم چای سبز، خیلی سرحال بودم و هیچ مشکلی برام پیش نیومد. خدارو شکر که امروز لاغر و خوشتیپم و با اعتماد به نفس زندگی میکنم. از خدای مهربان متشکرم که در اوج ناامیدی و خستگی، این کتاب رو سر راهم قرار داد و بهم توانی داد ۳۵ روز غذا نخورم.... الحمدلله ❤️
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟