نظر مرتا ورجاوند برای کتاب صوتی خدمتکار

خدمتکار
مرتا ورجاوند
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
کتاب خوبی بود اما تا اواسط داستان زیاد جذبش نشده بودم و به زور گوش میکردم اما از یه حایی به بعد نمیتونی ولش کنی و هیجان انگیز میشه باحال بود اما اخرش به نظر من میتونست قویتر تمام بشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.