نظر نازنین برای کتاب صوتی جناح چهارم - بخش دوم

جناح چهارم - بخش دوم
نازنین
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
دومین بخش از جناح چهارم اول داستان به زیبایی بخش اول بود وسط داستان از فضای هیجانی تخیلی کمی فاصله گرفت و وارد فضایی عاشقانه شد اما عاشقانه ها هم دلنشین بودن. اخر داستان بازم اوج گرفت طوری که با پایان کتاب دوست داشتم سریعا کتاب بعدی رو شروع کنم این کتاب، کتاب اول سه گانه ی امپایرین هستش و دوکتاب دیگه در ادامه ی این نوشته شدن. ممنون میشم از کتابراه که با همین کروه گویندگی محشرش جلد دوم رو به نام شعله ی اهنین منتشر کنن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.