نظر مینا نکونام برای کتاب تمام خواستگاران من

تمام خواستگاران من
مینا نکونام
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
بنظرم تجربه اش را زیبا و با معنی به تصویر کشید. سلامت روان دختر، عزت نفسش، مرزهایش، اهمیت دادنش را دوست داشتم. هرچند بعضی جاها شاید نا مفهوم بنظر می رسید مثل جاییکه میخواست حال دوستشو توصیف کنه و گفت فلان سال در صورتی که ما خیلی جلوتر رفته بودیم و من نمیدونستم منظورش اینه با این دوستش از اون سال دوسته یا اون اتفاق توی اون سال افتاد و کلا میتونست بهتر داستان ها را به روایت بکشه شاید انتظار ما از کتاب چیز دیگریست و این شبیه خواندن دفترچه خاطرات بود اما در هر صورت وقتی به صفحه آخر میرسی میفهمی مفهوم این کتاب چقدر زیبا بود و منو با خدای خودم آشتی داد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.