نظر Hussaini Yasmin برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
Hussaini Yasmin
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
هنوز کامل گوش نکردم ولی واقعا کتاب خفنیه مخصوصا گوینده که بهترین لحن و تصویر رو از کتاب و محیطش میتونه به ادم بده. ممنون از لطفتون. کاش کتاب تا ان زمان فردریش بود را هم بازگو میکردین.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.