نظر Hussaini Yasmin برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
کارلوس روئیث ثافون، علی صنعوی
۴.۵(امتیاز ۱۳۵۵ نفر)
Hussaini Yasmin
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
هنوز کامل گوش نکردم ولی واقعا کتاب خفنیه مخصوصا گوینده که بهترین لحن و تصویر رو از کتاب و محیطش میتونه به ادم بده. ممنون از لطفتون. کاش کتاب تا ان زمان فردریش بود را هم بازگو میکردین.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟