نظر نرگس دیلمی برای کتاب بیم‌ناک

بیم‌ناک
لورن رابرتس، پگاه فرهنگ مهر
۴(امتیاز ۴ نفر)
نرگس دیلمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
به قسمت های کیت و مارا علاقه نداشتم کاش به جای اینکه انقد روی کیت مانور می داد از بلر و لنی بیشتر می گفت ولی در کل قشنگ بود پیشنهاد می کنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟