نظر گل سرخ برای کتاب صوتی مزاحم

مزاحم
گل سرخ
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
کتاب خوبی بود این که کتاب رو جوری توصیف کرده که فضای دلهره آور و هیجانی حفظ شده اینکه دقیقا مشخص نمیکنه دو طرف ماجرا که داره راجبشون صحبت میکنه چه کسی هست و چه اتفاقی در نهایت میفته خواننده رو درگیر میکنه صدای گوینده هم واقعا خوب بود و اون ارتباط رو برقرار میکرد اگرچه فریدا کتاب های بهتری هم داره اما این کتاب هم به نظرم جزو کتاب های متوسط روبه بالاش هست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.