نظر اسما گائینی برای کتاب آغوش خدا

آغوش خدا
فاطمه ملک محمد دستگردی
۴.۳(امتیاز ۳۲ نفر)
اسما گائینی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
کتابی خوب بود که از خوانندش بدم نیامد و در بطن نوشته ها از حرمت مادر و دعای مادر و مهربانیهایش و دل نازک و همیشه نگرانش گفته شده و نکات پندآموز بسیاری در آن وجود دارد که امیدوارم ذهن خواب مانده بعضی ها را بیدار کند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟