نظر دنیز رهنما برای کتاب چرخه را بشکن

چرخه را بشکن
ماریل بوکه، خشایار رحیمیان
۵(امتیاز ۳ نفر)
دنیز رهنما
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
به نظرم کتاب فوق العاده‌ای بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟