نظر MotAhareh برای کتاب در ممنوعه

در ممنوعه
MotAhareh
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
از دیدگاه بعضی دوستان انگار کتاب فوق العاده ای نبوده و باگ داشته اما برای من اولین کتاب جنایی بود که خوندم و بنظرم خیلی کتاب قشنگی بود و ارزش خوندن داشت و کاملاً غیر قابل پیش بینی پیش رفت و کاملا روان و قابل فهم بود و گاهی هیجان داستان خیلی زیاد میشد که باعث می شد نشه دست از خوندن برداشت. یه خورده احساس کردم الکی تموم شد اما بازم در کل قشنگ بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.