نظر ایلماه شکیبایی برای کتاب حباب احساس

حباب احساس
بهاره خراسانی
۴.۷(امتیاز ۱۰۸۸ نفر)
ایلماه شکیبایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
من از این کتاب خوشم اومد. توی این کتاب آموزنده و جذاب و پر هیجان یاد گرفتم که وقتی یه احساسی مثل غم سراغمون میاد باید فکر کنیم که اون شبیه یک حبابه و برای این که توی اون حباب گیر نیفتیم و مثل اون نشیم باید دم و بازدم انجام بدیم و اگر هم حباب زور بیشتری داشت باید بیشتر دم و بازدم قوی انجام بدیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟