نظر محمدرضا صادقی برای کتاب ماجراهای من و درسام: روانشناسی - پایه یازدهم

ماجراهای من و درسام: روانشناسی - پایه یازدهم
نرگس نظرپور
۵(امتیاز ۶ نفر)
محمدرضا صادقی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
کتاب هم از نظر محتوایی غنی بود و هم از نظر روایت، خواننده را تا صفحه آخر میخکوب میکرد. شخصیتها کاملاً باورپذیر و رشد آن ها در طول داستان، تأملبرانگیز بود. نثر روان و صمیمی نویسنده، ارتباط عمیقی با مخاطب برقرار میکرد. فقط گاهی سرعت روایت در بخشهای میانی کمی کاهش پیدا میکرد. در مجموع، تجربهای لذتبخش و فراموشنشدنی برای هر کتابخوانی است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟