نظر پریسا قلی پور برای کتاب بیاجازه

بیاجازه
پریسا قلی پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
سلام خب راجب این کتاب نمیشه گفت عالی بود اما بد هم نبود نسبت به بقیه آثار فریدا از هیجان کمتری برخوردار بود البته میشه گفت تقریبا اتفاق های داستان غیر قابل پیش بینی بودن در کل برای سرگرم شدن پیشنهاد میشه چون حجم کتاب هم کمه و زود تموم میشه و کشتن یک آدم در کتاب خیلی راحت جلوه داده شده و اینکه اگر یک آدم تصمیم بگیره یک فرد زنده بمونه یانه به بهانه اینکه داره عدالت رو اجرا میکنه فکر نمیکنم خیلی جالب باشه این کاری هستش که کیسی نقش اول داستان انجام میده و به نظر من تصمیم گیری درباره سرنوشت انسان ها به بهانه اینکه اون آدم خیلی بدیه درست نیست. پایان داستان باز بود و شما میتونید خودتون اون چیزی رو که بیشتر میپسندین تصور کنید من فکر میکنم اگر کیسی به جرم قتل دستگیر میشد و درست به سرنوشت آنتون یعنی حبس ابد گرفتار میشد بهتر بود تا اینکه با کشتن دو تا آدم راحت به زندگیش ادامه بده. ممنون از توجهتون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.