نظر خانم ساجده برای کتاب صوتی هزار خورشید تابان

هزار خورشید تابان
خانم ساجده
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
در وصف این کتاب فقط بگم که انگار نویسنده غرب زده قیمه رو ریخته داخل ماست و قشنگ هم زده. شما چیزی غیر از تحجر و بدبختی و سیاهی در فرهنگ افغانستان نمی بینی و همه چی زیبا میشه وقتی که جورج بوش اعلام جنگ میکنه به افغانستان. نویسنده ای که برای جذب مخاطب فقط بدبختی و سیاهی رو بزرگ نمایی می کنه دقیقا مثل فیلمسازی که غیر از بدبختی چیزی در جامعه نمی بینه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.