نظر هستی رحیمی برای کتاب نویسندگی از صفر تا صد

نویسندگی از صفر تا صد
سید خشایار کیافر
۴.۶(امتیاز ۱۱۴ نفر)
هستی رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
عالی بود. من بااین کتاب، نوسندگی را از صفر تاصد یاد گرفتم و الان ۳ کتاب نوشتم به اسم های شیر خاکستری - نوجوان ها -- شیرهای. سفیدو سیاه --نوجوان -- پنکه ی سحرآمیز برای کودکان اما وقتی که کوچیکتر بودم یعنی دبستانی بچه ای مدرسه منو مسخره میکردن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟