نظر معصومه مولایی برای کتاب صوتی تصرف عدوانی

تصرف عدوانی
لنا آندرشون، سعید مقدم
۴.۲(امتیاز ۱۲۷ نفر)
معصومه مولایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
کتاب بسیار خوبی برای خانم ها هست پیشنهاد می کنم همه زنان کشورم این کتاب را بخوانند شبیه کتاب آنا کارنینا هست ولی یک ظلم آشکار به عشق یک زن را نشان میده دل زن را پاره پاره میکنه و به روی خودش هم نمیاره یک زن باید بداند مردهایی هستند که برای فروپاشی یک زن هر کاری می کنن بعد خواندن این کتاب خیلی ناراحت شدم شاید اینجور بی مهری را گاهگاهی از همسرم دیده باشم ولی نمی فهمیدم چرا اینطور هست البته از دور میشه برای روابط مریض نسخه داد ولی در عمل خیلی سخته.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟