نظر امیری برای کتاب آیین همسرداری (اخلاق خانواده)

آیین همسرداری (اخلاق خانواده)
ابراهیم امینی
۴.۱(امتیاز ۱۱۱۶ نفر)
امیری
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
سلام برای همگی آرزوی سلامت دارم این کتاب کاملا بر محور افراطی و احمقانه ای نظر کسی که متاسفانه به اشتباه نویسنده خوانده میشه، میچرخه. از فانتزی های غیر اخلاقی و غیر منطقی مردسالارانه نقل می کردند، و از روایاتی از کسی که با دختر 7 ساله بخاطر هوس ازدواج میکنه و هر موقع زن زیباروی میبینه باید به عقدش دربیاد حتی اگر همسر داره باید طلاق بگیره و زن ایشون بشه! قبیله ها رو از بین می بردند و زنان زیبا روی رو برای هوس به خودشون جایزه می دادن! همچنین با سیاست و غیر مسقیم افکار زن سیتزانه رو با دیدگاه احمقانه ی خود بیان کردند... ایشون (نویسنده) گویا از میان عرب های جاهل و نر های جامعه به عنوان زن ستیز برتر، انتخاب شدن! ای وای برشما! کدام خانم با برده بودن به سعادت رسید؟ هاشا بر (نر) هایی که چنین مردانگی را فروخته و خود را مالک دختر و زن می دانند... هیچ زنی ناموس تو نیست، مگر چنین نیست که هر کس در قبر خود می خوابد؟ نویسنده در کمال بی کفایتی خودشون نقل کردند (امثال من متوجه فریبکاری احمقانه ش میشن) مرد در صورتی که از بیرون ناراحته و کنترل خودشو نداره می تونه خانم رو با دو ضربه تبر نصف کنه! بعد هم در دادگاه بگه منو پیرمرد خطاب کرده😐 جالب تر اینه که ابراهیم امینی اومده سرکوفت زده به زنان که چرا دهنتون رو در برابر ظلم نمی بندین، این شما هائید که باعث قتل و جنایت میشید! خودتون کمی فکر کنید، اومده گفته مرد حق داره زنشو با تبر نصف کنه): در متن هست به دیدگاه افراطی نویسنده دقت کنیدچه کسی منکر تاثیر همسر خوب بر زندگی میشه؟ شما میشید؟ اما در نهایت اعمال هر کس به خودش مربوطه و خانم ها ملکه ی مرد هستن... نه کلفت 24 ساعته خوش رو که نیاز های جنسی و روحی رو برطرف میکنه و لال میشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟