نظر سیمین پرویزی برای کتاب کوری

کوری
سیمین پرویزی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
سلام بنظر من کتاب بسیار خوب و آموزندهای بود و واقعا انسان رو به فکر وا میداره که قدر نعمتهایی که داریم و برامون عادی شده رو مثل نعمت بینایی بیشتر بدونیم و این وقتی پیش میاد که اون نعمت بزرگ رو از دست میدیم و همچنین میخواست به ما بگه که کوری واقعی ندیدن ظلمها ورعایت نکردن آداب و رسوم زندگی و محبت نکردن به دیگران و.... هست ولی یک ایراد به کتاب میگیرم و اون اینکه شخصیتها اسم نداشتن و مثلا پسر لوچ یا دختری که عینک دودی به چشم داشت معرفی میشد شاید هم تمایز این کتاب با کتابهای دیگه بود نمیدونم ولی در کل من از خواندن اون لذت بردم و به دوستان هم پیشنهاد میکنم که بخونن از کتابراه هم بسیار ممنونم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.