نظر Nafasam برای کتاب چشم‌ها بهترین بخش ماجرا

چشم‌ها بهترین بخش ماجرا
مونیکا کیم، صبا ایمانی
۳.۶(امتیاز ۱۹۸ نفر)
Nafasam
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
کتاب باژانر ترسناک اما نمیدونم برا من هیچ ترسی نداشت و جاهای وحشتناک و ترسناکش برام حالت چندش داشت ترجمه بسیار روانی داره به جزئیات خیلی پرداخته شده بهترین جای ماجرا برام توضیح عبارات و غذاهای مختلفی بود که نویسنده زحمت توضیح کشیده بودن و بسیار برام دلنشین بود و در آخر چقدر دلم برا جفری سوخت... و کتاب با جمله ی آخی بنده خدا تمام کردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟