نظر Nafasam برای کتاب قلب ضعیف و بوبوک

قلب ضعیف و بوبوک
فئودور داستایوفسکی، یلدا بیدختی نژاد
۴(امتیاز ۲۵۹ نفر)
Nafasam
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
با عرض معذرت بی محتواترین کتابی بود که تا الان خوندم هر قدر جلوتر میرفتم بیشتر حالت مایوس کننده داشت و اصلا نمیدونم چرا این کتاب دانلود کردم به نظرم هیچ چیز مثبتی نداره و هیچ جذابیتی برام نداشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟