نظر Nafasam برای کتاب قلب ضعیف و بوبوک

قلب ضعیف و بوبوک
Nafasam
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
با عرض معذرت بی محتواترین کتابی بود که تا الان خوندم هر قدر جلوتر میرفتم بیشتر حالت مایوس کننده داشت و اصلا نمیدونم چرا این کتاب دانلود کردم به نظرم هیچ چیز مثبتی نداره و هیچ جذابیتی برام نداشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.