نظر رقیه جمالی برای کتاب ابلیس عاشق

ابلیس عاشق
نادیا روشاک
۵(امتیاز ۲ نفر)
رقیه جمالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
با عرض سلام، ممنون از نویسنده عزیز کتاب خوب و جذابی بود، البته یه چند تا موضوع برای من قابل پذیرش نبود، اینکه چطور یه دختر تنها بین اون همه مرد بدون هیچ تعرضی تو اقامتگاهش مونده بود اونم مردهایی که همه خلافکار و محکوم به حبس و اعدام بودن. تکه هایی از کتاب منو یاد فیلم اسکویید گیم مینداخت انگار از روی اون فیلم الهام گرفته و نوشته. و اینکه با اینکه دلسا میدونست مایک قاتل باربد هست ولی از همون لحظه اول به مایک دلبسته شده بود. ولی با تمام این تفاسیر من خیلی داستان رو دوست داشتم و منتظر ادامه داستان هستم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟