نظر معصومه غریبی برای کتاب خانه شیشهای

خانه شیشهای
معصومه غریبی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
00
کتاب جالب و ارزش خوندن رو داشت وخوبی توانست بود هم داستان حالا رو با ایده های شگفت انگیز ادامه بدهد و هم اتفاقات گذشته رو بر خوبی بیان کرده و اینکه به نکات ریز و در عین حال کم توجه اهمیت داده و باعث شده از اهمیت نکات سرنخ های خوبی بدست بیاید و پایان داستان رو بخوبی جمع کرده و آبکی نبود ممنون از شما به خاطر کتاب خوبی که گذاشتید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.