نظر نائیریکا نائیریکا برای کتاب مهمانی شام

مهمانی شام
فریدا مک فادن، مریم کرمی
۳.۱(امتیاز ۳۴ نفر)
نائیریکا نائیریکا
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
همه ی کتابهای فریدا مک فادن رو خوندم تا الان، بنظرم این یکی از ضعیف ترین کتاباش هستش، بیشتر بدرد نوجوونا میخوره، اگه مثل من علاقه ای به موضوعات تخیلی مثل هیولا و گرگینه ندارید نخونیدش، خیلی هم داستانهای مختلفش سطحی و پیش پا افتاده است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟