نظر نائیریکا نائیریکا برای کتاب مهمانی شام

مهمانی شام
نائیریکا نائیریکا
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
10
همه ی کتابهای فریدا مک فادن رو خوندم تا الان، بنظرم این یکی از ضعیف ترین کتاباش هستش، بیشتر بدرد نوجوونا میخوره، اگه مثل من علاقه ای به موضوعات تخیلی مثل هیولا و گرگینه ندارید نخونیدش، خیلی هم داستانهای مختلفش سطحی و پیش پا افتاده است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.