نظر عالمه حسینی برای کتاب به امید دل بستم

به امید دل بستم
عالمه حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
00
آخرای کتاب جوری شد که احساس غروب جمعه را داشتم در حالی که همه از پیشم رفتند و من تنها ماندم درکل بسیار کتاب طولانی بود و داستانش بسیار پیچیده بود جوری که وسطای کتاب داستانو رها کردم دوباره بعد از چند وقت از سر گرفتمش اصلا جذاب نبود و کمتر پیشنهاد میکنم به مطالعه اش
هیچ پاسخی ثبت نشده است.