نظر نسیم افتخار برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
نسیم افتخار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
سلام به دوستان کتاب خونم این اولین باریه که دارم یه کتاب از آقای موراکامی گوش میدم، یاد حرف یکی از دوستای بوک بلاگرم افتادم که همیشه میگه کتابهای آقای موراکامی مثل سوشی می مونه یا خیلی دوسش داری یا کلا دوسش نداری ولی خب بااینکه اولین بار بود گوش میدادم واقعا ازش خوشم اومد و دوست دارم که کتابهای بیشتری از ایشون بخونم. ممنون کتابراه جونم😘
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟