نظر محسن ایاز برای کتاب بهتر از خوب

بهتر از خوب
زیگ زیگلار، مهدی قراچه داغی
۴.۸(امتیاز ۱۳ نفر)
محسن ایاز
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
کتاب خوبیه و اینکه حداکثر مطالعه رو نویسنده انجام میده تا مثالیه جدید داشته باشه فوق العاده س من تابحال باره صفحات مختلفۀ رو خواندن ام کتاب خوبیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟