نظر Aramiss1983 برای کتاب هرگز انتظارش را نداشت

هرگز انتظارش را نداشت
Aramiss1983
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
00
درود و با تشکر از کتابراه عزیز، با وجود جذابیت داستان و مهیج بودنش و جلو بردن همزمان چند داستان در دل یک داستان نقدی بر کتاب دارم و آن اینکه پایانی منطقی برای سرگذشت آلیس و جنایاتی که انجام داد در داستان عنوان نشد و تحقیقات در مورد قتل مادرش توسط او ناتمام ماند...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.