نظر مهدی ساکی برای کتاب کار عمیق

کار عمیق
کال نیوپورت، ناهید ملکی
۴.۴(امتیاز ۲۸۹ نفر)
مهدی ساکی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
کتاب عمیق به جرات میتوانم بگویم از معدود کتاب های خوبی بود که مطالعه کردم به تمام دوست داران کتاب توصیه میکنم حتما این کتاب را با تمرکز و با دقت بخوانند ایرادی که بر آن وارد است بسیار جزئی است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟