نظر صدف محمدی برای کتاب بخش دی

بخش دی
صدف محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
00
میتونم بدون شک بگم این جزو بهترین کتاب های فریدا مک فادنه و داستان کشش بالایی داره توی آثار فریدا مک فادن شاید ۲ یا ۳ کتابش رو بشه واقعا خیلی خوب دونست. وقتی شروع کنید و بقیه آثار فریدا مک فادن رو بخونید متوجه میشید که خیلی چیزای تکراری توی همه شون وجود داره که به مرور زمان متوجه میشید. اما در کل اگه از چیزای تکراری بگذریم داستان ها وقعا هیجان انگیزن و نمیشه اصلا پایانش رو حدس زد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.