نظر Kosar برای کمیک رابین هود

کمیک رابین هود
Kosar
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
00
تصاویر نامنظم، بدون ترتیب هست و خواننده رو گیج میکنه، اگه صفحه به صفحه یا به صورت مرتب چیده شده بود بهتر بود، انتقاد من همین بود، در کل داستان خوبی داره برای بچه ها ولی اگر این مورد ها رو هم رعایت می کردند بهتر بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.