نظر سلینا صفاقی برای کتاب خانه شیشه‌ای

خانه شیشه‌ای
سارا پکانن، شقایق رضازاده
۴.۱(امتیاز ۶۱ نفر)
سلینا صفاقی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
واقعا کتاب خوبی، بود از خوندنشون خیلی لذت بردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟