نظر سینا عبداللهی برای کتاب کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، محمدصالح نورانی زاده
۴.۷(امتیاز ۱۱۹۰ نفر)
سینا عبداللهی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
فقط همین رو بگم که این کتاب رو باید خوند انقدر خفنه انقدر جالبه که قشنگ شمارو غرق خودش میکنه باعث میشه قدر چیز‌های کوچیک و در ظاهر بی اهمیت رو بدونین قدر تک به تک لحظات زندگیتون رو بدونین اصلا قدر زندگیتون رو هر چقدرم نکبت بار باشه بدونین و واسش بجنگین باعث میشه که زندگی رو بیشتر و بهتر درک کنینو زندگیو بیشتر طلب کنینو دوس داشته باشین که بیشتر زندگی کنین بیشتر تجربه کنینو بیشتر خودتان را دوس داشته باشین فقط همین که باید این کتاب رو بخوانین حداقل یه بار چون دیدگاهتون رو نسبت به زندگی بدون شک عوض میکنه و تردید نکنین و فقط بخونین
واقعا از مت هیگ بابت همچین شاهکاری ممنونم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟