نظر فاطمه برای کتاب آشپزخانه

آشپزخانه
بنانا یوشیموتو، آنیتا پارسا
۳.۵(امتیاز ۸ نفر)
فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب قشنگی بود تقریبا بیشتر کتاب های نشر دانش آفرین قشنگ و کیوت هستن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟