نظر مهدی کوهباد 👑 برای کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق میکنم

یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق میکنم
مهدی کوهباد 👑
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
تو این زمینه کتابهای زیادی رو خوندم و گوش کردم. این کتاب رو واقعا حیفه اگر از دست بدید. صدا و سبک خواندن راوی هم خیلی خوب بود. کتابیه که مطمعنم بعد از اولین بار گوش دادنش مجددا باز هم میرید سراغش.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.