نظر ندا ونه بینی برای کتاب خانه شیشه‌ای

خانه شیشه‌ای
سارا پکانن، شقایق رضازاده
۴.۱(امتیاز ۶۱ نفر)
ندا ونه بینی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب خوبی بود تو ژانر معمایی. تا آخر داستان من رو به دنبال خودش می کشید. ولی خب حدس هایی هم میشد زد که انتهاش چی میشه. به نظرم ارزش خوندن داره اگر ژانر جنایی معمایی رو دوست دارید. ممنونم از کتابراه عزیز بابت هدیه تون.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟