نظر Sana برای کتاب صوتی ملاقات در ماه اوت

ملاقات در ماه اوت
Sana
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
خیانت های بی شماری در کتب وجود داشت. نوشته مقداری سطحی بود از نظر من. می تونست بیشتر درمورد چرایی بعضی اتفاق ها بحث بشه. پایانش سریع و غیرمنتظره بود ولی منطقی. کتاب مقداری دلسرد کننده بود برای من الخصوص اینکه اثر نویسنده ای بود که همواره از عشق سخن میگفت. در واقع خیلی دلم میخواست نقش اصلی رو با دستام تکون بدم و بپرسم ازش دردت چیه. با تشکر از گروه کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.