نظر Ahmad برای کتاب صوتی مامان من نمیتونم بخوابم

مامان من نمیتونم بخوابم
بریجت راب، کارن اقوامی
۴.۳(امتیاز ۱۳۱۶ نفر)
Ahmad
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
نظر پسر ۶ ساله من این است. خیلی از داستان خوشش نیامد و گفت که این داستان برای بچه های کوچک خوب است. من از خوابیدن پلنگ ها خوشم نمی اید چون باید روی درخت بخوابم که کار خیلی سختی است. خوابیدن لک لک ها که سخت تر است و باید روی یک پا بخوابم که من را خیلی خسته کرد. خوابیدن با چشم باز مثل ماهی ها سخت ترین کار است چون پلک های من خود به خود بسته می شدند. خوابیدن مثل مرغابی ها هم سخت است و باید چشم هایم را به نوبت باز و بسته کنم تا روباه ها من را نخورند. خوابیدن خفاش ها هم که باید از شاخه آویزان بشوم باعث شد سرم گیج برود. پس باید بروم به رخت خواب و چشم هایم را ببندم و خوب بخوابم تا قدم مثل یک زرافه بلند شود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟