نظر نفیسه برای کتاب صوتی گربه زیر باران

گربه زیر باران
نفیسه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
داستان با اینکه کوتاه بود اما جان مطلب رو بیان کرد. تنهایی مفهومش همیشه به معنای بی کسی نیست گاهی در بین اطرافیانمون و آشنایان مون تنها هستیم زمانی که کسی برای بودن ما ارزشی قائل نیست براشون اهمیت نداریم. وقتی درچنین وضعی قرار بگیریم برای فرار از این حس ناخوشایند نیاز داریم با چیزی پرش کنیم چیزی که بتونیم بهش محبت کنیم و ازش پاسخی بگیریم که بهمون حس بودن بده. پیشنهاد میکنم این داستان کوتاه رو گوش بدین شاید یکی از آدم های مهم زندگیمون رو در کنارمون تنها گذاشتیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.