نظر رویا برای کتاب ناکدبانو

ناکدبانو
سوفی کینسلا، روناک احمدی آهنگر
۴.۳(امتیاز ۹۰ نفر)
رویا
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب را دوست نداشتم. از نظر من بیشتر مناسب نوجوانان و افرادی هست که هنوز درکی از زندگی واقعی ندارند. به نظر می رسد اخر داستان نویسنده تلاش داره به هر ضرب و زوری ایده ای که در ذهن دارد به مخاطب القا کند. کتاب بیشتر در بستری از تخیل جریان دارد تا واقعیت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟