نظر Iranidoost برای کتاب کافه‌ای به نام چرا

کافه‌ای به نام چرا
جان پی. استرلکی، امیرحسن مکی
۴.۵(امتیاز ۳۸ نفر)
Iranidoost
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب بسیار مفیدی بود و آدم رو به تفکر در مورد زندگیش وامیداره زنده باد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟