نظر پریناز سینایی برای کتاب صوتی فرار کن

فرار کن
پریناز سینایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
بد نبود، اجرای گویندگان خیلی خوب بود، داستان هم خوب بود و اینکه مخاطب تا انتها برای گرفتن جوابِ معما داستان را دنبال می کند. ارتباط بین بخش هاب مختلف داستان خیلی انسجام نداشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.